• خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

  • روز جهاني كار و كارگر گرامي باد

    روز جهاني كار و كارگر گرامي باد

کمپین پایان طولانی‌ترین گروگان‌گیری‌ تاریخ بشریت

سی و چهار سال پیش در روز چهاردهم تیر سال ۱۳۶۱ چهار هم‌وطن، فرسنگ‌ها دور از مرزهای کشور، در حال انجام وظیفه برای سرزمین مقدسمان، در میان غباری از نیرنگ و دروغ گم شدند. این واقعه تا امروز یکی از طولانی‌ترین گروگانگیری‌ها در تاریخ بشر است.

کمپین پایان طولانی‌ترین گروگان‌گیری‌ تاریخ بشرهمزمان با روز قدس، دومین کمپین برای آزادسازی چهار دیپلمات در بند ایرانی، که قربانی طولانی‌ترین گروگان‌گیری تاریخ بشریت توسط رژیم صهیونیستی شده‌اند، توسط گروه سازنده فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» رسما فعال شد؛ کمپنی که فعالیتش را با انتشار یک نامه خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان آغاز کرده است.
 انتشار خبر زنده بودن و استمرار اسارت حاج احمد متوسلیان و دیپلمات‌های دیگری که توسط عوامل رژیم صهیونیستی ربوده شدند و از تیرماه ۱۳۶۱ در اسارت رژیم صهیونیستی قرار دارند، آن هم در سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر از اشغال ارتش صدام حسین با موج عظیم و غیرمنتظره‌ای در فضای مجازی همراه شد و یادآوری نقش پررنگ حاج احمد متوسلیان در عملیات الی بیت المقدس، فضای احساسی را به وجود آورد و موج بلندی را ایجاد کرد که منجر به شکل گیری و گسترش سریع هشتگ freemotevaselian# و در ‌‌نهایت ترند شدن این هشتگ شد.کمپین پایان طولانی‌ترین گروگان‌گیری‌ تاریخ بشر
در میان توییت‌ها، چهره‌های مختلف با هر عقیده و مرامی که شاید به زعم برخی نسبتی با دفاع مقدس نداشته باشند، نیز مشارکت داشته‌اند و در واقع همه طیف‌های مختلف مردم، این دلاورمردان دوران دفاع مقدس را از خودشان می‌دانند که در این دوران اتفاق ارزشمندی است و جایگاه دفاع مقدس را در نزد عموم مردم به عنوان حماسه‌ای تاریخی متذکر می‌شود. این توییت‌ها را می‌توانید در گزارش «تابناک» بازخوانی کنید.
حال همزمان با روز قدس و اکران فیلم «ایستاده در غبار» که زندگی این سردار دفاع مقدس را به تصویر می‌کشد، کمپین تازه‌ای برای پیگیری سرنوشت حاج احمد متوسلیان به راه افتاده و نامه درخواست از وزیر امور خارجه برای پیگیری وضعیت دیپلمات‌های ایرانی در بند رژیم صهیونیستی (#free4diplomats)، برای امضای الکترونیکی عموم مردم روی سایت فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» قرار گرفت. در متن نامه‌ مردمی به دکتر ظریف آمده است؛«جناب آقای دکتر ظریف
و
زیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
سلام

شاید وقتش رسیده باشد یک بار دیگر سراغ پروندهٔ بازی برویم که سال‌هاست در قفسه‌های بایگانی وزارت خارجه خاک می‌خورد. سی و چهار سال پیش در روز چهاردهم تیر سال ۱۳۶۱ چهار هم‌وطن، فرسنگ‌ها دور از مرزهای کشور، در حال انجام وظیفه برای سرزمین مقدسمان، در میان غباری از نیرنگ و دروغ گم شدند. این واقعه تا امروز یکی از طولانی‌ترین گروگانگیری‌ها در تاریخ بشر است.

ما امضاء کنندگان این نامه درخواست می‌کنیم با همهٔ آن توان، تعهد و حساسیتی که از شما سراغ داریم، تلاشی تازه را برای روشن شدن سرنوشت این پاره‌های تنمان آغاز کنید. امیدواریم به یاری خداوند و پی‌گیری موثر شما به زودی سرنوشت این چهار نفر یعنی احمد متوسلیان، سیدمحسن موسوی، کاظم اخوان و تقی رستگا‌ر مقدم روشن شود تا بعد از گذشت بیش از سه دهه با افتخار به آغوش میهن پاک و عزیزمان بازگردند.»

دوستدا ران این سردار دفاع مقدس می‌توانند این نامه را در سایت فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به آدرس (http://istadehdarghobar.ir/letter.php) به صورت الکترونیکی امضا کنند.

سايت تابناك

بهره اي از كلام وحي

أَمَّن جَعَلَ الْأَرْضَ قَرَارًا وَجَعَلَ خِلَالَهَا أَنْهَارًا وَجَعَلَ لَهَا رَوَاسِيَ وَجَعَلَ بَيْنَ الْبَحْرَيْنِ حَاجِزًا أَإِلَهٌ مَّعَ اللَّهِ بَلْ أَكْثَرُهُمْ لَا يَعْلَمُونَ
"سوره النمل, آيه 61"
[آيا شريكانى كه مى ‏پندارند بهتر است] يا آن كس كه زمين را قرارگاهى ساخت و در آن رودها پديد آورد و براى آن كوه‏ها را [مانند لنگر] قرار داد و ميان دو دريا برزخى گذاشت آيا معبودى با خداست [نه] بلكه بيشترشان نمى‏ دانند.

اوقات شرعی

در محضر معصومين (عليهم السلام)

پيامبر صلي الله عليه و آله إنَّ اللّه َ يُحِبُّ إذا عَمِلَ أحدُ كُم عَمَلاً أن يُتقِنَهُ ؛
پيامبر صلي الله عليه و آله خداوند دوست دارد كه هرگاه يكى از شما كارى انجام مى دهد آن را استوار و درست به سامان رساند
(كنزالعمّال ، ح 9128)

طبيعت در آينه تصوير

site (14).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home شركت خدمات تجارت مجله خبري کمپین پایان طولانی‌ترین گروگان‌گیری‌ تاریخ بشریت