• خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

    فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

تمديد مهلت استفاده از کارت‌های ورزشی

به اطلاع مي رساند : مهلت استفاده از کارت‌های ورزشی کارکنان به‌دلیل شیوع کرونا و بروز تاخیر در امکان استفاده همکاران، تا پایان سال 1399 تمدید شد.

عبدالله مقدس رئیس اداره جبران خدمات در گفت‌وگو با روابط عمومی بانک تجارت با اشاره به مشکلات به وجود آمده در حوزه ورزش و سلامتی هموطنان و همکاران به دلیل شیوع بیماری کرونا گفت: کارت‌های ورزشی همکاران که با مبالغ سه میلیون و 600 هزار ریال برای همکاران شاغل و دو میلیون و 400 هزار ریال ویژه همکاران شرکت خدمات توزیع و تا پایان تیر ماه اعتبار داشت به دلیل مشکلات به وجود آمده و تعطیلی موقت مجموعه‌های ورزشی تا پایان سال 1399 تمدید شد.

مقدس به اهمیت توزیع عادلانه خدمات و بهره‌مندی بیشتر همکاران از فرصت‌ها و امکانات ورزشی اشاره کرد و یادآور شد: پیشنهاد اختصاص کارت ورزشی به پرسنل شاغل و همکاران شرکت خدمات در اسفند ماه سال 1397 از سوی مدیریت امور سرمایه‌های انسانی به هیات مدیره محترم بانک ارائه شد و پس از تصویب و تخصیص بودجه مورد نیاز، انعقاد قرارداد با شرکت «زیبا موج نوین» و صدور کارت ورزشی در قالب کارت‌های الکترونیکی و سنتی (کاغذی ) در دستور کار قرار گرفت.

وی دسترسی به 700 مجموعه ورزشی با استفاده از این کارت‌ها را از نقاط قوت طرح عنوان کرد . وی با بیان اینکه مبلغ کارت‌های الکترونیکی به صورت اعتباری بوده و در صورت عدم استفاده همکاران مبلغی به شرکت پرداخت نمی شود، گفت: میزان شارژ اضافه توسط شرکت در کارت‌های الکترونیکی معادل 55 درصد اعتبار بانک بوده و هزینه پرداختی همکاران در مراکز ورزشی طرف قرارداد شرکت، معادل قیمت گیشه است و تمامی تخفیفات مورد نظر در قالب شارژ اضافه در کارت‌ها لحاظ می‌شود.همچنین جستجوی مراکز ورزشی طرف قرارداد شرکت زیبا موج نوین از طریق سایت www.zibamoj.ir و در قسمت مشاهده لیست تمام مراکز پذیرنده کارت امکان‌پذیر است.

رییس اداره جبران خدمات افزود: علی رغم تخصیص بودجه به کارتهای ورزشی ، سرفصل بودجه ورزش های همگانی با کسر 60 درصد نسبت به سال97 مصوب و جهت اجاره سالن و استفاده همکاران از ورزشهای عمومی در اختیار استان‌ها قرار گرفته است .

مبلغ اعتبار کارت‌های ورزشی الکترونیکی و سنتی به شرح زیر است:

پرسنل                                               نوع کارت اعتبار بانک   شارژ اضافه توسط شرکت   جمع کل

پرسنل شاغل در مراکز استانها        الکترونیکی     3,600,000 ریال     1,980,000 ریال      5,580,000 ریال

پرسنل شاغل در سایر شهرها      سنتی(کاغذی) 3,600,000 ریال    900،000 ریال         4,500,000 ریال

همکاران شرکت خدمات                 الکترونیکی    2،400،000 ریال   1،320،000 ریال       3,720,000 ریال
در مراکز استانها

همکاران شرکت خدمات        سنتی(کاغذی)       2,400,000 ریال    600,000 ریال        3,000,000 ریال
در سایر شهرها

 

بهره اي از كلام وحي

از تاريكي بسوي نور

هُوَ الَّذِي يُنَزِّلُ عَلَى عَبْدِهِ آيَاتٍ بَيِّنَاتٍ لِيُخْرِجَكُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَإِنَّ اللَّهَ بِكُمْ لَرَؤُوفٌ رَّحِيمٌ
"سوره الحديد, آيه 9"
او همان كسى است كه بر بنده خود آيات روشنى فرو مي ‏فرستد تا شما را از تاريكيها به سوى نور بيرون كشاند و در حقيقت ‏خدا [نسبت] به شما سخت رئوف و مهربان است.

امروز با حافظ

دل میرود ز دستم صاحب دلان خدا را
دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا
کشتی‌شكستگانيم ‌ای‌باد‌شرطه‌برخیز
باشد که باز بینیم دیدار آشنا را

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (35).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home ليست همه مطالب سايت تمديد مهلت استفاده از کارت‌های ورزشی