• خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

    فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS در شرکت خدمات تجارت

 جلسه افتتاحيه
ممیزی مراقبتی سالیانه سیستم مدیریت یکپارچه IMS در شركت خدمات تجارت، با حضور ممیزین از نمايندگي خاورميانه اي شرکت BRS با موفقيت برگزار شد. در این ممیزی نمایندگان شرکت BRS تمام واحدهای سازماني و مستندات مربوطه را مورد بازبینی قراردادند که نهایتاً بنا بر نظر مثبت آنها این گواهی نامه به مدت یک سال دیگر تمدید گردید.

در جلسه افتتاحيه اين دوره از مميزي كه با حضور مديران واحدهاي مختلف شركت و صاحبان فرآيندها برگزار شد، آقاي دكتر ايرج نيك اختر مدير عامل شركت خدمات تجارت ضمن خوشامد گویی به تیم ممیزی، با تشکر از زحمات همه افرادی که در جهت استقرار سیستم‌های مدیریتی در سطح شرکت فعالیت می‌نمایند، بروزرسانی سیستم‌های مدیریتی و ممیزی‌های مراقبتی آن‌ها را از جمله  نقاط برجسته بهبود دانست وبا ابراز خرسندی از اجرای ممیزی روان و یکپارچه، خواستار جدیت و اهتمام ویژه ممیزان در فرایند ممیزی از واحدهای مختلف شرکت شد.
همچنين محمدرضا شكري سرپرست امور برنامه ريزي و فناوري اطلاعات، اظهار داشت دریافت گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS با مد نظر قراردادن اصول مدیریت کیفیت نظیرکسب رضایت ‌مشتریان، افزایش ایمنی محصولات، ارتقاء کیفیت خدمات، ارتقاء مهارت و سطح آگاهی کارکنان، بهبود زیرساخت محیط کار و خدمت و همچنین توجه به رعایت قوانین و الزامات قانونی در زمینه های ایمنی و بهداشت شغلی و صیانت از محیط زیست و حفظ کیفیت خدمات سعی بر این دارد تا با استقرار الزامات اين استانداردها، از حفظ و ارتقاء کیفیت محیط کار، کیفیت خدمات ارائه شده و درنهایت جلب رضایت مشتریان و ذينفعان شرکت اطمینان حاصل نماید.
این ممیزی با توجه به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS بر اساس استانداردهای ISO9001:2015، ISO14001:2015 و ISO45001:2018 كه توسط شركت خدمات تجارت استقرار یافته انجام گرفت كه بنا بر مقررات سازمان ISO هرسال در شركت هاي دارنده استاندارد برگزار مي گردد.

در ادامه توجه شما را به تصاويري از اين دوره مميزي جلب مي كنيم:

جلسه افتتاحيه

مميزي فرآيندهاي مديريتي و ايمني و بهداشت

مميزي واحدها

مميزي واحدها

بهره اي از كلام وحي

 

فَالِقُ الإِصْبَاحِ وَجَعَلَ اللَّيْلَ سَكَنًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ حُسْبَانًا ذَلِكَ تَقْدِيرُ الْعَزِيزِ الْعَلِيمِ
"سوره انعام آيه 96"
او شكافنده صبح است و شب را مايه آرامش و خورشيد و ماه را وسيله حساب قرار داده است، اين اندازه گيري خداوند تواناي دانا است.

امروز با حافظ

سلامی‌چو‌ بوی‌خوش‌آشنایی
بدان  مردم  دیده  روشنایی
درودی چو  نور دل پارسایان
بدان شمع خلوتگه پارسایی

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (13).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home ليست همه مطالب سايت تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS در شرکت خدمات تجارت