•  عید سعيد فطر مبارك

    عید سعيد فطر مبارك

  • خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

اولین همایش سرپرستان شرکت خدمات تجارت برگزار شد.

 اولین همایش سرپرستان شرکت خدمات تجارت با حضور حسینی و حسینی نیا ،مدیران  امور تدارکات و مهندسی و امور سرمایه های انسانی و کاظم پور رئیس اداره روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات تجارت،حسینی مدیر امور تدارکات و مهندسی در این همایش با اشاره به نقش شرکت خدمات تجارت در پیشرفت و توسعه بانک گفت:همکاران ما در شرکت خدمات تجارت به لحاظ سطح تحصیلات و کارآمدی و از نظر حسن رفتار و اخلاق اسلامی ،از بهترین اعضای خانواده بانک تجارت هستند.
وی با بیان اینکه رسیدگی به معیشت کارکنان این شرکت را وظیفه خود می دانیم  افزود : مدیریت ارشد بانک نیز همواره به این مهم توجه داشته ودر آینده نیز به این تلاش ادامه خواهد داد.بخشی از ادامه این روند نیز بستگی به عملکرد همکاران ما در شرکت خدمات دارد.
مدیر امور تدارکات و مهندسی خطاب به سرپرستان شرکت خدمات گفت:انتظار داریم نمایندگان و سرپرستان در نحوه رسیدگی به امور همکاران شرکت خدمات ،رأفت کرامت و مهربانی را مدنظر قرار داده و بدانند که آن کسی نزد خداوند از درجه بالاتری برخوردار است که تقوای بیشتری داشته باشد.
در ادامه این این همایش حسینی نیا مدیر امور سرمایه های انسانی از تعهد و احساس تعلق کارکنان به عنوان دو عامل مهم در تعالی هر سازمان یاد کرد و گفت: در هر سازمانی بهره وری از شاخص های اصلی توسعه یافتگی  به شمار می رود و با داشتن کارمندانی متعهد می توان به شاخص های مناسب در زمینه بهره وری دست یافت.


وی همچنین مسئولیت پذیری را از لوازم افزایش بهره وری سازمان دانست و گفت:هر کسی در هر رسته و جایگاه که باشد باید پیشرفت سازمان را مد نظر داشته باشد و شغل خود را مقدس دانسته و به اهمیت آن باور داشته باشد.
حسینی نیا یادآور شد : مدیریت امور سرمایه های انسانی همواره بیشترین تعامل را با شرکت خدمات تجارت دارد و معتقدیم عملکرد کارکنان این شرکت می تواند تاثیر بسزایی در پیشرفت و سود آوری داشته باشد.
مدیر امور سرمایه های انسانی با تاکید بر اینکه نا امیدی در هر سازمانی " ممنوع" است گفت: برای موفقیت سه واژه " نمی توانم" و "نمی شود" و " نمی گذارند" را از ذهن خود پاک کنید و امیدوارم این نشست ها به ما کمک کند تا به سازمان بزرگ بانک تجارت عشق بورزیم و سازمانی متعالی و شاداب داشته باشیم .
کاظم پور رئیس اداره روابط عمومی نیز با اشاره  به اینکه 32 نفر کارکنان اداره روابط عمومی از کارکنان پر تلاش شرکت خدمات تجارت هستند خاطر نشان کرد: اداره روابط عمومی از خدمات و تلاش های این عزیزان در سطوح مختلف از کارشناس مرکز ارتباط با مشتریان و طراح و خبرنگار تا پیشخدمت بهره می برد و به همین دلیل از تمام دغدغه ها و نیازهای همکاران شرکت خدمات تجارت مطلع هستیم.


وی به اهمیت ایجاد تعلق سازمانی در کارکنان شرکت خدمات تجارت اشاره کرد و افزود: سرپرستان و نمایندگان شرکت خدمات در سراسر کشور وظیفه دارند تا با ترویج این باور،احساس تعلق را در تک تک کارکنان محقق سازند.
رئیس اداره روابط عمومی حفظ اسرار و امانتداری توسط همکاران شرکت خدمات را بسیار مهم دانست و گفت: کارکنان شرکت خدمات تجارت بنا به حرفه و و ظیفه خود به اطلاعات بانک دسترسی دارند ، لذا باید به این امر واقف باشند که آنها امانتدار بانک بوده و بانک به آنها اعنماد دارد و همواره باید به حفظ اسرار سازمان خود توجه داشته باشند.
همچنین صمدی مدیر عامل شرکت خدمات در این همایش با اشاره به اهداف برگزاری این همایش اظهار داشت: اعتقاد ما ایجاد ارتباط مستقیم با تمامی همکاران است اما با توجه به محدودیت زمانی و بعد مسافت تا کنون، آن گونه که شایسته است، امکان حضور در تمامی استانها مقدور نبوده است، اما با این وجود در نیمه دوم امسال تلاش داریم تا با سفر به استانها ، از نزدیک با همکاران ارتباط برقرار کرده و مستقیما از مشکلات با خبر شده و از پیشنهادهای آنان بهرمند شویم.
وی با اشاره به همت و تلاش  رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خاط نشان کرد: کاستی ها و محدودیت ها همواره با انسان ها همراه هستند و امروز نیز اگر به مانند زمان دفاع مقدس همان همیت و همبستگی را داشته باشیم ، می توانیم از مشکلات و دشواری ها عبور کنیم .
در پایان همایش مدیرعامل شرکت خدمات در جلسه پرسش و پاسخ سرپرستان حضور یافته و دو نفر از سرپرستان شركت و يك نفر از سرپرستان فني مهندسي به نمایندگی سوالاتی را مطرح و ایشان به کلیه سوالات پاسخ گفتند.
گفتنی است ، نخستین همایش سرپرستان شرکت خدمات روز پنجشنبه 23 مهر ماه ،  در سالن 15 خرداد خدمات برگزار شد.

بهره اي از كلام وحي

أَلَمْ تَرَ أَنَّ اللَّهَ يُسَبِّحُ لَهُ مَن فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَالطَّيْرُ صَافَّاتٍ كُلٌّ قَدْ عَلِمَ صَلَاتَهُ وَتَسْبِيحَهُ وَاللَّهُ عَلِيمٌ بِمَا يَفْعَلُونَ
"سوره النور, آيه 41"

آيا ندانسته‏ اى كه هر كه [و هر چه] در آسمانها و زمين است براى خدا تسبيح مى‏ گويند و پرندگان [نيز] در حالى كه در آسمان پر گشوده‏ اند [تسبيح او مى ‏گويند] همه ستايش و نيايش خود را مى‏ دانند و خدا به آنچه مى ‏كنند داناست.

امروز با حافظ

دوش دیـدم کـه مـلایـک در میـخانه زدند
گـل آدم بسـرشتنـد و بــه پیمـانــه زدنـد
سـاکنان حـرم ستــر و عفــاف ملکـــوت
بــا مـن راه نشیـن بـاده مـستانـه زدنـد

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (32).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home اخبار شرکت اولین همایش سرپرستان شرکت خدمات تجارت برگزار شد.