•  عید سعيد فطر مبارك

    عید سعيد فطر مبارك

  • خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

اهمیت بیمه و توانایی شرکت بیمه تجارت فردا

اولین جلسه فنی بیمه ای بانک تجارت در خصوص مشتریان ارزنده با حضور آقای ضیاءالدینی مدیر عامل شرکت بیمه تجارت فردا، برگزار گردید و در پایان این جلسه ایشان به خبرنگار سایت در خصوص اهمیت بیمه گفت: بشر از آغاز خلقت در معرض خطر بوده  به طوری که تفکر، نوآوری و تکنولوژی او همواره درجهت دستیابی به زندگی بهتر و کاهش زیان های ناشی از تحقق خطرات بوده است . تحقق خطر مختص به زمان خاصی نیست و از گذشته بوده و تا آینده نیز ادامه خواهد داشت.

آقای ضیاالدینی افزودند بهترین تفکر و آینده نگرترین اقشار جامعه آنانی هستند که بر این باورند اجتناب از خطر مقبول نیست و نمی توان بطور قطع با پیشگیری، ریسک را از دامنه فعالیت زندگی دور کرد، درعین حال مفهوم زندگی با خطر به معنی تسلیم شدن نیست بلکه باید ریسک ها را به درستی مدیریت کرد ما در شرکت خدمات بیمه ای تجارت فردا بیش از گذشته آمادگی ارائه خدمات بیمه ای را به مجموعه بانک تجارت داریم.
در ادامه آقای ضیاالدینی اشاره کردند، این شرکت با توجه به در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص و مسلط به امور بیمه آمادگی خود را درکل کشور نه تنها به مجموعه بانک تجارت بلکه به تمامی سازمانهای دولتی وغیر دولتی اعلام می دارد و در پایان یادآور شدند امید است که همه ما درجهت ارائه خدمت به هموطنانمان کوشا باشیم و با فرهنگ سازی بیمه روز بروز شاهد شکوفایی صنعت بیمه به عنوان نیاز هر ایرانی باشیم.

شرایط صدور بیمه نامه
سرکار خانم هنرور کارشناس بیمه های اتومبیل شرکت خدمات بیمه ای تجارت فردا طی صحبتی کوتاه در خصوص شرایط صدور بیمه نامه به خبرنگار سایت گفت : شرايط صدور يا تمديد بيمه نامه هاي اتومبيل جهت پرسنل شركت خدمات تجارت كه در شهرستان ها حضور دارند به شرح ذيل و فرم های پیوست اعلام مي گردد :
1-    دريافت فرم ( اجازه نامه وصول از محل تضمين ) و تكميل و امضاء.
2-    دريافت فرم ( گواهي كسر از حقوق ) و تكميل و امضاء.
3-    دريافت فرم درخواست صدور بيمه نامه اعم از بدنه يا ثالث و تكميل و امضاء.
4-    كپي كارت پرسنلي.
5-    كپي كارت اتومبيل.
6-    كپي بيمه نامه.
درضمن تمامي مدارك فوق الذكر به صورت فكس به شركت بيمه تجارت فردا ارسال و همزمان اصل مدارك مذكور بجز كارت پرسنلي و كارت اتومبيل به اين شركت از طريق پست ارسال(آدرس : تهران –خيابان سعدي شمالي – پايين تر از بيمارستان امير اعلم – روبروي مسجد قائم – ساختمان 250 - طبقه اول شركت خدمات بيمه اي تجارت فردا - كدپستي : 114761411  ) گردد.
وی درادامه گفت: ضمناً جهت بيمه بدنه اتومبيل با شماره هاي ذكر شده تماس حاصل فرماييد .
تلفكس : 77603318-021     تلفن : 77610042-021  
این کارشناس در آخر به این نکته مهم اشاره کرد که جهت صدور يا تمديد  بيمه نامه ها همکاران گرامی حداقل يك هفته قبل از انقضاء بیمه نامه مدارک خود را به اين شركت ارسال نمايند.

داونلود مدارك مورد نياز

 تهيه خبر : شركت خدمات بيمه اي تجارت فردا
عكاس: محسن فرخي

بهره اي از كلام وحي

از تاريكي بسوي نور

هُوَ الَّذِي يُنَزِّلُ عَلَى عَبْدِهِ آيَاتٍ بَيِّنَاتٍ لِيُخْرِجَكُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَإِنَّ اللَّهَ بِكُمْ لَرَؤُوفٌ رَّحِيمٌ
"سوره الحديد, آيه 9"
او همان كسى است كه بر بنده خود آيات روشنى فرو مي ‏فرستد تا شما را از تاريكيها به سوى نور بيرون كشاند و در حقيقت ‏خدا [نسبت] به شما سخت رئوف و مهربان است.

امروز با حافظ

سلامی‌چو‌ بوی‌خوش‌آشنایی
بدان  مردم  دیده  روشنایی
درودی چو  نور دل پارسایان
بدان شمع خلوتگه پارسایی

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (11).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home اخبار شرکت اهمیت بیمه و توانایی شرکت بیمه تجارت فردا