• خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

    فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

جلسه مديرعامل شركت با نمايندگان تهران (كد 1837)

   طبق برنامه ديدار هاي دوره اي مدير عامل واعضاي هيات مديره شركت، دومين نشست با نمايندگان تهران  در سال جديد روز چهار شنبه مورخ 99/02/24 برگزار گرديد . اين جلسه كه به مدت 2 ساعت به طول انجاميد نظرات و پيشنهادات نمايندگان از هماهنگي و  نحوه اجراي برخي امور به سمع مديريت عامل و اعضاي هيات مديره رسيد و ايشان هم ضمن تأكيد بر انجام تكاليف مشخص شده به نحو احسن، اذعان نمودند  نظارت گسترده و دقيق از پرسنل تحت پوشش، كنترل مصرف صحيح اقلام و مواد مصرفي همچنين ايجاد ارتباطات متناسب از نمايندگان مورد انتظار مي باشد.
همچنين  مقررشد موارد مطرح شده بررسي و اقدامات لازم جهت تحصيل نتايج مطلوب صورت پذيرد و جلسه بعدي به تاريخ 99/03/21 تشكيل گردد .

روابط عمومي

بهره اي از كلام وحي

ثُمَّ كُلِي مِن كُلِّ الثَّمَرَاتِ فَاسْلُكِي سُبُلَ رَبِّكِ ذُلُلًا يَخْرُجُ مِن بُطُونِهَا شَرَابٌ مُّخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِيهِ شِفَاء لِلنَّاسِ إِنَّ فِي ذَلِكَ لآيَةً لِّقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ
"سوره النحل, آيه 69"
سپس از همه ميوه‏ ها بخور و راههاى پروردگارت را فرمانبردارانه بپوى [آنگاه] از درون [شكم] آن شهدى كه به رنگهاى گوناگون است بيرون مي ‏آيد در آن براى مردم درمانى است راستى در اين [زندگى زنبوران] براى مردمى كه تفكر مي ‏كنند نشانه [قدرت الهى] است

امروز با حافظ

بیاکه قصر امل‌سخت ‌سست بنیادست
بیار باده که بنیاد عمر بر بادست
غلام همت آنم که زیر چرخ کبود
ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (30).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home اخبار شرکت جلسه مديرعامل شركت با نمايندگان تهران (كد 1837)