• خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

    فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

برگزاري جلسه مدير عامل و عضو هيات مديره شركت با نمايندگان تاسيسات(كد 1825)

روز چهارشنبه مورخ 99.02.10 مديرعامل شركت به اتفاق عضو هيات مديره، با سرپرستان پرسنل تاسيسات در محل دفتر مركزي ملاقات و گفتگو نمودند. ابتدا سرپرستان ازديدار با مديران شركت، اعلام خرسندي داشته و اذعان نمودند تلاش ميكنند تا امور تاسيسات با كيفيت بالا و هزينه متعارف  انجام پذيرد. همچنين در خصوص برخي امور معيشتي، تجهيزات لازم محيط كار و دريافت به موقع اقلام مورد نياز نيز درخواست مساعدت داشتند.

سپس آقاي منصوري مدير عامل شركت رهنمودهايي در خصوص  بهينه سازي شيوه كاري مطالبي را بيان نموده و باتوجه به نوع فعاليت، رعايت پوشش مناسب را امري لازم دانستند .
در ادامه ايشان توصيه نمودند باتوجه به حساسيت و اهميت كار، پرسنل تاسيسات بايستي در امور واگذارشده به منظور جلوگيري از هرگونه مشكلي دقت كافي را داشته به نحوي كه ساختمان هاي در اختيار منبعد تحت هيچ شرايطي دچار نابساماني در امور محوله پرسنل تاسيسات نگردد  . 
آقاي رحيمي عضو هيات مديره نيز در اين جلسه ابرازاميدواري كردند بتوانند با پي گيري لازم درخصوص برطرف نمودن مشكلات درجهت برابري شرايط مطلوب براي پرسنل تمهيدات لازم صورت پذيرد.

روابط عمومي

بهره اي از كلام وحي

... رُكَّعًا سُجَّدًا يَبْتَغُونَ فَضْلًا مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَانًا سِيمَاهُمْ فِي وُجُوهِهِم مِّنْ أَثَرِ السُّجُودِ ...
"سوره الفتح, آيه 29"

...آنان را در ركوع و سجود ميبينى فضل و خشنودى خدا را خواستارند علامت [مشخصه] آنان بر اثر سجود در چهره‏ هايشان است اين صفت ايشان است ...

امروز با حافظ

ای پادشه خــــوبان داد از غــم تنهایی
دل بی‌تو به جان آمد وقت‌است که باز‌آ‌یی
دایم گــل این بستان شاداب نمي ماند
دریاب ضعیـفـان را دروقـت تـوانـایی

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (22).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home اخبار شرکت برگزاري جلسه مدير عامل و عضو هيات مديره شركت با نمايندگان تاسيسات(كد 1825)