• خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

    فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

برگزاري جلسه مدير عامل و اعضاي موظف هيات مديره شركت با نمايندگان تهران (كد 1819)

 

جلسه مدير عامل و اعضاي موظف هيات مديره شركت با نمايندگان تهران، در روز چهارشنبه 99/01/27 در محل دفتر مركزي شركت برگزار گرديد. 

در اين جلسه نمايندگان به معرفي خود پرداختند و تبريك خود و پرسنل شركت را به آقايان منصوري و رحيمي اعلام كردند. 

سپس آقاي منصوري مدير عامل شركت رهنمودهايي در خصوص عملكرد و ارتباطات نمايندگان بيان نموده و آنها را توصيه به ارتباط نزديك با كاركنان و  توجه به اموال بانك نمودند و از آنها خواستند ارتباط بهتري با مديران در بانك و شركت جهت رفع نيازمنديهاي بانك و پرسنل برقرار نمايند. همچنين بر انجام بازرسي هاي بيشتر جهت بهبود عملكرد و رفع نقايص موجود تاكيد كردند.

آقاي رحيمي عضو موظف هيات مديره نيز در اين جلسه با تاكيد بر بيانات آقاي منصوري، بر جديت نمايندگان در امور كاري خود، همچنين بالاتر بردن كيفيت نظافت مجموعه ها و توجه نمايندگان به حضور به موقع كاركنان تاكيد نمودند.

همچنين آقاي امرايي ديگر عضو موظف هيات مديره نيز در سخناني ضمن تاكيد بر انجام بهتر وظايف از طرف نمايندگان بر رفع مشكلات و دغدغه هاي پرسنل شركت تاكيد نمودند.

 

بهره اي از كلام وحي

وَسَخَّرَ لَكُمُ اللَّيْلَ وَالْنَّهَارَ وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالْنُّجُومُ مُسَخَّرَاتٌ بِأَمْرِهِ إِنَّ فِي ذَلِكَ لَآيَاتٍ لِّقَوْمٍ يَعْقِلُونَ
"سوره النحل, آيه 12"
و شب و روز و خورشيد و ماه را براى شما رام گردانيد و ستارگان به فرمان او مسخر شده ‏اند مسلما در اين [امور] براى مردمى كه تعقل مى‏ كنند نشانه‏ هاست 

امروز با حافظ

دل میرود ز دستم صاحب دلان خدا را
دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا
کشتی‌شكستگانيم ‌ای‌باد‌شرطه‌برخیز
باشد که باز بینیم دیدار آشنا را

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (33).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home اخبار شرکت برگزاري جلسه مدير عامل و اعضاي موظف هيات مديره شركت با نمايندگان تهران (كد 1819)