•  عید سعيد فطر مبارك

    عید سعيد فطر مبارك

  • خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

اطلاعيه طرح آسان خريد

 پيرو اطلاعيه قبلي درخصوص تسهيلات طرح آسان خريد، به اطلاع كليه همكاران مي رساند بمنظور رفاه كاركنان به جهت خريد كالا ضمن پيگيري هيأت مديره شركت ، مجوز استفاده از طرح آسان خريد بانك تا سقف 30.000.000 ريال و اعمال در كارت حقوقي كاركنان از سمت هيأت عامل محترم بانك تجارت صادر گرديده و در شرف اقدام مي باشد. لذا جهت كسب اطلاعات بيشتر با سرپرستان مربوطه تماس حاصل نمائيد.

معرفــی:
در این طرح دارندگان کارتهای آسان خرید می توانند کالا و خدمات مورد نیاز خود را به صورت اقساطی از فروشگاههای عضو شبکه آسان خرید در سراسر کشور خریداری نمایند. تعیین تعداد اقساط و مبلغ کالا به صورت توافقی بین خریدار و فروشنده صورت می پذیرد و بانک بازپرداخت اقساط در سررسید را برای فروشندگان تضمین می نماید.
با افزوده شدن قابلیت اعتبار گردان به طرح آسان خرید، پس از پرداخت هر قسط، میزان اعتبار به اندازه قسط پرداخت شده مجدداً در کارت، شارژ می شود.
مزایای طرح برای دارندگان کارت آسان خرید (خریداران)
-  افزایش قدرت خرید
- برخورداری از سبد متنوع کالا و خدمات شامل لوازم منزل، پوشاک، خدمات بهداشت و درمان، خدمات گردشگری، تفریحی، فرهنگی، بیمه و ..
- شارژ مجدد اعتبار کارت پس از پرداخت هر قسط (اعتبارگردان)
- تعيين اقساط ( 3 الي 10 ماه )،  مبلغ كالا و خدمات بصورت توافقي
- کمترین کارمزد، متناسب با نوع وثایق و قرارداد، جهت پرسنل شركت خدمات تجارت(1/5 درصد)، به میزان مبلغ خرید.
- عدم نیاز به ضامن (تعهد پرداخت توسط سازمان)
نحوه عضویت دارندگان تجارت کارت در شبکه آسان خرید:
هر یک از متقاضیان شركت خدمات تجارت با افتتاح حساب در بانک تجارت و دریافت تجارت کارت و عضویت در شبکه آسان خرید می توانند کارت آسان خرید با اعتبار حداكثر تا سقف 30.000.000 ريال دریافت نمایند.

نحوه عضویت کارکنان سازمان ها در شبکه آسان خرید :
مدیران محترم سازمانها می توانند از طریق امضای تفاهمنامه و یا انعقاد قرارداد بانک، نسبت به معرفی و عضویت پرسنل خود در شبکه آسان خرید اقدام نمایند. پرسنل معرفی شده در صورتی که تجارت کارت نداشته باشند باید در نزدیکترین شعبه ی بانک تجارت افتتاح حساب کنند و در صورت داشتن تجارت کارت، نیازی به افتتاح جدید نیست.
اقساط مربوط به خریدهای انجام شده در سررسیدهای مقرر توسط سازمان طرف قرارداد از حساب حقوقی پرسنل کسر و در وجه بانک پرداخت می شود.

فرآیند خرید و تسویه حساب دارندگان کارت آسان خرید
دارندگان کارت آسان خرید بعد از مراجعه به مراکز و فروشگاه های عضو شبکه آسان خرید، کالا و خدمات مورد نظر خود را بدون هیچگونه محدودیتی انتخاب و پس از نهایی نمودن قیمت خرید با پذیرنده نسبت به پرداخت بوسیله کارت آسان خرید اقدام می نمایند.
سررسید اقساط مشتریان حقیقی منطبق بر تاریخ اولین خرید و براي مشتریان سازمانی مطابق قرارداد منعقده و به صورت ماهیانه می باشد، زمان صدور صورتحساب براي مشتريان حقیقی 2 روز قبل از تاريخ سررسيد و براي كاركنان سازمان‌ها (حسب توافق بعمل آمده )2 تا 5 روز و یا 6 الی 20 روز قبل از سررسيد اقساط مي باشد.که حسب مورد از طریق سامانه آسان خرید قابل رویت خواهد بود.
شایان ذکر است زمان صدور صورتحساب می بایست در هنگام خرید مد نظر بوده تا بیشترین فاصله پرداخت اقساط وجود داشته باشد.

وجه التزام کارت آسان خرید :
در صورت عدم پرداخت به موقع اقساط جریمه تاخیر معادل 26درصد سالیانه بر اساس مبلغ قسط معوق شده به دارنده کارت تعلق خواهد گرفت.

لیست پذیرندگان:
دارندگان کارت عضو این شبکه می توانند آخرین اطلاعات مربوط به فروشگاه های طرف قرارداد را از سایت اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir دریافت نمایند.

بهره اي از كلام وحي

يُنبِتُ لَكُم بِهِ الزَّرْعَ وَالزَّيْتُونَ وَالنَّخِيلَ وَالأَعْنَابَ وَمِن كُلِّ الثَّمَرَاتِ إِنَّ فِي ذَلِكَ لآيَةً لِّقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ
"سوره النحل, آيه 11"
به وسيله آن كشت و زيتون و درختان خرما و انگور و از هر گونه محصولات [ديگر] براى شما مي‏روياند قطعا در اينها براى مردمى كه انديشه مي‏كنند نشانه‏ اى است.

امروز با حافظ

ای پادشه خــــوبان داد از غــم تنهایی
دل بی‌تو به جان آمد وقت‌است که باز‌آ‌یی
دایم گــل این بستان شاداب نمي ماند
دریاب ضعیـفـان را دروقـت تـوانـایی

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (22).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home اخبار شرکت اطلاعيه طرح آسان خريد