• خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

    فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

اطلاعيه واريز سود صندوق پس انداز كاركنان شركت به حساب اعضاء صندوق

     ضمن آرزوی تندرستی و شادباش درسال جدید؛ به اطلاع می رساند بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت خدمات تجارت صندوق پس اندازکارکنان از سال 1386 فعالیت خود را آغاز نموده است و ماهانه حق عضویت سهم پرسنل و شرکت به حساب صندوق واریز می گردد .

    مطابق مفاد اساسنامه صندوق پس انداز و نظر هیآت امناء صندوق ازمحل مازاد حق عضویت های کسر شده پس از پرداخت وام قرض الحسنه اقدام به سرمایه گذاری وخرید اوراق مشارکت شده است  که از این محل سالیانه مبلغی به عنوان سود صندوق در حسابها لحاظ و براساس مانده حق عضویت به حساب بستانکاری اعضاء منظور گردید. همچنین پیرو  مصوبه شماره 40 هیآت امناء صندوق پس انداز مقررشد سود تعلق گرفته تا پایان سال مالی منتهی به 93.12.29 به اعضاء پرداخت و تسویه گردد که بانظر مساعد مدیر عامل محترم شرکت خدمات تجارت مبلغ یاد شده در تاریخ 96.01.19 مصادف با ولادت با سعادت امام محمد تقی علیه السلام به حساب اعضاء واریز خواهد گردید .
   لازم به ذکر است  به پرسنل که تاریخ استخدام ایشان بعد از سال 93 بوده دراین دوره سود تعلق نمی گیرد و سود ما بقی اعضاء به نسبت موجودی حق عضویت (از سال 86 تا 93) محاسبه گردیده است .

بهره اي از كلام وحي

وَمِنْ آيَاتِهِ يُرِيكُمُ الْبَرْقَ خَوْفًا وَطَمَعًا وَيُنَزِّلُ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَيُحْيِي بِهِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا إِنَّ فِي ذَلِكَ لَآيَاتٍ لِّقَوْمٍ يَعْقِلُونَ
"سوره الروم, آيه 24"
و از نشانه‏ هاى او [اينكه] برق را براى شما بيم ‏آور و اميدبخش مينماياند و از آسمان به تدريج آبى فرو ميفرستد كه به وسيله آن زمين را پس از مرگش زنده مي‏ گرداند در اين [امر هم] براى مردمى كه تعقل مي‏ كنند قطعا نشانه‏ هايى است.

امروز با حافظ

مرا‌عهديست بـاجانان که‌تاجان دربدن دارم
هواداران کويش راچوجان خويشتن دارم
صفاي‌خلوت خاطر ازآن شمع چگل جويم
فروغ چشم و نوردل ازآن ماه ختن دارم

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (31).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home اخبار شرکت اطلاعيه واريز سود صندوق پس انداز كاركنان شركت به حساب اعضاء صندوق