• خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

    فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

سفر مدیر عامل شرکت خدمات تجارت به استان مازندران

جناب آقای صمدی به همراه مدیران شرکت در روز پنج شنبه 95/03/05 به شهرستان ساري استان مازندران عزیمت و در پی آن با مدیریت محترم منطقه جناب آقای خدابخشي دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار جناب آقای خدابخشي  از عملکرد شرکت خدمات و پرسنل آن استان ابراز رضایت و خرسندی نموده و در خصوص مسائل و نیاز پرسنل بحث و گفتگو نمودند.

همچنین جناب آقای صمدی در همان روز در سالن کنفرانس به همراه مدیریت منطقه جناب آقاي خدابخشي و آقاي رفيعي معاون منطقه در جمع دوستانه و صمیمی کلیه کارکنان شرکت شاغل در استان، حاضر و به سوالات همکاران در زمینه های مختلف پاسخ مقتضی ارائه نمودند.همچنين ايشان در خصوص بيمه تكميلي و طرح طبقه بندي مشاغل و طرح بيمه تكميلي دندان پزشكي به كليه همكاران توضيحات لازم را ارئه نمودند.

در پایان این سفر ایشان از برخی شعب شهرستان ساري بازدید و از نزدیک با پرسنل شرکت دیدار و گفتگو نمودند.

بهره اي از كلام وحي

أَلَمْ تَرَ أَنَّ اللَّهَ يُسَبِّحُ لَهُ مَن فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَالطَّيْرُ صَافَّاتٍ كُلٌّ قَدْ عَلِمَ صَلَاتَهُ وَتَسْبِيحَهُ وَاللَّهُ عَلِيمٌ بِمَا يَفْعَلُونَ
"سوره النور, آيه 41"

آيا ندانسته‏ اى كه هر كه [و هر چه] در آسمانها و زمين است براى خدا تسبيح مى‏ گويند و پرندگان [نيز] در حالى كه در آسمان پر گشوده‏ اند [تسبيح او مى ‏گويند] همه ستايش و نيايش خود را مى‏ دانند و خدا به آنچه مى ‏كنند داناست.

امروز با حافظ

راهيست‌راه‌عشق‌که‌هيچش‌كناره‌نيست
آن جا جز‌ آن كه‌ جان‌بسپارند‌ چاره‌نيست
هر‌گه‌که‌دل به‌عشق‌دهي‌خوش‌دمي‌بود
در‌ کار‌خیر‌ حاجت‌ هیچ‌ استخاره‌ نیست

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (7).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home اخبار شرکت سفر مدیر عامل شرکت خدمات تجارت به استان مازندران