• خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

    فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

شرکت خدمات تجارت در جمع صد شرکت برتر ایران

شرکت خدمات تجارت موفق شد برای دومین سال متوالی در جمع صد شرکت برتر ایران قرار گیرد.

جناب آقاي صمدي؛ مديرعامل شركت؛ ضمن تبريك، اظهار داشتند كه اين موفقيت بدون شك مرهون تلاش صادقانه و بي وقفه مديران و كاركنان زحمتكش شركت خدمات بوده و بدينوسيله از همكاري و زحمات آنان تشكر مي نمايد.

در مراسمی که صبح روز سه‌شنبه ششم بهمن‌ماه با حضور شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور برگزار شد، نتایج نهایی ارزیابی عملکرد شرکت‌های بزرگ کشور در حوزه‌های مختلف توسط سازمان مدیریت صنعتی ارائه شد و شرکت خدمات تجارت توانست بین 500 شرکت بزرگ ایران، در گروه خدمات عمومی، رفاهی و گردشگری رتبه نخست شاخص فروش را کسب کند.
همچنین شرکت موفق شد در بخش "بالاترین ارزش افزوده" نیز رتبه دوم را از آن خود کند. مرکز رتبه بندی شرکت‌های برتر سازمان مدیریت صنعتی در سال 1392 نیز شرکت خدمات تجارت را در 500 شرکت برتر معرفی کرده بود.
معیار این ارزیابی شاخصهایی چون ، شاخص‌های اندازه و رشد شرکت ، شاخص‌های سودآوری و عملکرد ، شاخص‌های نقدینگی و شاخص های بازار بوده و با هدف ایجاد امکان شناخت دقیق‌تر از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور صورت می گیرد.

بهره اي از كلام وحي

أَمَّن جَعَلَ الْأَرْضَ قَرَارًا وَجَعَلَ خِلَالَهَا أَنْهَارًا وَجَعَلَ لَهَا رَوَاسِيَ وَجَعَلَ بَيْنَ الْبَحْرَيْنِ حَاجِزًا أَإِلَهٌ مَّعَ اللَّهِ بَلْ أَكْثَرُهُمْ لَا يَعْلَمُونَ
"سوره النمل, آيه 61"
[آيا شريكانى كه مى ‏پندارند بهتر است] يا آن كس كه زمين را قرارگاهى ساخت و در آن رودها پديد آورد و براى آن كوه‏ها را [مانند لنگر] قرار داد و ميان دو دريا برزخى گذاشت آيا معبودى با خداست [نه] بلكه بيشترشان نمى‏ دانند.

امروز با حافظ

در نظربازي ما بي‌خبران حيرانند
من‌چنينم‌که‌نمودم‌دگر ايشان‌دانند
عاقلان  نقطه  پرگار  وجودند  ولي
عشق‌داند‌که‌دراين‌دايره‌سرگردانند

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (25).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home اخبار شرکت شرکت خدمات تجارت در جمع صد شرکت برتر ایران